Ontdek waardevolle inzichten over visie, marketing communicatie, creatie, leiderschap, persoonlijke groei en zingeving!

Kennisbank

In de kennisbank van Jannis Lootens vind je een schat aan informatie over visie, marketing communicatie en branding. Maar ook over leiderschap, zingeving en persoonlijke groei.

Of je nu op zoek bent naar diepgaande artikelen, praktische tips, of inspirerende casestudies, hier vind je alles wat je nodig hebt om jouw marketingstrategie te versterken en je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Ontdek de nieuwste trends, bewezen strategieën en waardevolle inzichten die je direct kunt toepassen.

Blog Taxonomy Filter
  • Bekijk alles
  • Visie vangen (11)
  • Zingeving coaching (10)
  • Leiderschap (10)
  • Marketingcommunicatie (15)
  • Persoonlijke groei (12)

Jouw visie krachtig tot leven? Van droom naar daad!

Dat bijna tastbare beginpunt zichtbaar in de verte? Hoe komt het dat sommige bedrijven niet alleen opvallen, maar je als klant ook echt raken? Meenemen in een groter verhaal. Wat zorgt ervoor dat bepaalde campagnes viral gaan en impact maken,…

Lees verder
Horizon, verrekijker - Jouw visie krachtig tot leven? Van droom naar daad!

Waarom LEGO gebruiken meesterlijk is in creatie en bij visie?

Een handvol LEGO-steentjes. Een eenvoudige opdracht: bouw een eend. Op het eerste gezicht lijkt het misschien een onschuldige oefening, maar in werkelijkheid ligt er een diepere laag verscholen. Het gaat niet alleen om wat je bouwt, maar vooral om wat…

Lees verder
Lego visie creatie eendjes bouwen - inspiraties sessie

Ontdek 11 onweerstaanbare marketingstrategie inzichten voor jouw visie en missie!

Een krachtige marketingstrategie is geen luxe, maar een noodzaak voor elke succesvolle onderneming en merkstrategie. Zonder duidelijke richting verspil je energie, mis je kansen en benut je je potentieel niet. Denk aan een schip: zonder kompas vaar je doelloos. Maar…

Lees verder
Onweerstaanbare Marketingstrategie Inzichten

Ontdek moed: Emotie brengt verandering, ratio houdt je vast!

Laatst hoorde ik de uitspraak “Ratio leidt tot rede, Emotie leidt tot actie” van Dai Carter. Dit was in een uitzending van Kamp van Koningsbrugge. Jaja, ik beken. Begin van de week proberen wij thuis een moment NPOstart te pakken…

Lees verder
Ratio Rede Emotie Actie - Jannis Lootens

Verandering door 4 krachtige fases. Van wanhoop naar hoop!

Ontdek hoe onbewuste keuzes en cognitieve biases, zoals het anker-effect en framing, van invloed zijn op merkperceptie en loyaliteit. Door emotionele connecties, consistentie, en storytelling te benutten, kunnen merken diepere relaties opbouwen. Dit leidt tot automatische aantrekkingskracht en merkloyaliteit zonder…

Lees verder
Ontdek de vier fases van verandering, een reis door verlies én hoop! | Jannis Lootens

Een merk die raakt: magie met pure emotionele branding!

Ontdek hoe onbewuste keuzes en cognitieve biases, zoals het anker-effect en framing, van invloed zijn op merkperceptie en loyaliteit. Door emotionele connecties, consistentie, en storytelling te benutten, kunnen merken diepere relaties opbouwen. Dit leidt tot automatische aantrekkingskracht en merkloyaliteit zonder…

Lees verder
Waarom een merk voelt als een oude vriend? Emotionele branding uitgelegd. | Jannis Lootens

Inzicht schetsen

Ontdek hier schetsen gericht op onderwerpen zoals marketing & communicatie, leiderschap, persoonlijke groei en zingeving. Intentie van Jannis Lootens is met deze schetsen heldere inzichten te bieden binnen de thema's om de vaak complexe ideeën te vereenvoudigen en te verhelderen.

Creatief Brein - Waarom een merk voelt als een oude vriend? Emotionele branding uitgelegd. | Jannis Lootens
Cialdini 7 beinvloedingspricipes - Ongelooflijke beïnvloeding door onze onbewuste keuzes - Jannis Lootens
Excellente service - Jannis Lootens
Multi-tasken in de Praktijk - Schets Jannis Lootens
Waarom LEGO dé meester is in visie en creatie? Visie
gedachten gebeurtenis - Jannis Lootens
Verborgen verwachtingen thema 2 Ultiem recept voor teleurstelling - Jannis Lootens
Denken over denken - Caroline Leaf - Jannis Lootens
Emmers - Tijd, energie & geld; kosten of investering? - Jannis Lootens