Ontdek waardevolle inzichten over creatie, marketing communicatie, leiderschap, zingeving en persoonlijke groei!

Kennisbank

In de kennisbank van Jannis Lootens vind je een schat aan informatie over marketing communicatie en branding. Maar ook over leiderschap, zingeving en persoonlijke groei.

Of je nu op zoek bent naar diepgaande artikelen, praktische tips, of inspirerende casestudies, hier vind je alles wat je nodig hebt om jouw marketingstrategie te versterken en je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Ontdek de nieuwste trends, bewezen strategieën en waardevolle inzichten die je direct kunt toepassen.

Blog Taxonomy Filter
  • Bekijk alles
  • Leiderschap (10)
  • Marketing & Communicatie (13)
  • Persoonlijke groei (12)
  • Zingeving (10)

Ontdek 11 onweerstaanbare marketingstrategie inzichten voor jouw merk!

Een krachtige marketingstrategie is geen luxe, maar een noodzaak voor elke succesvolle onderneming. Zonder duidelijke richting verspil je energie, mis je kansen en benut je je potentieel niet. Denk aan een schip: zonder kompas vaar je doelloos. Maar met een…

Lees verder
Onweerstaanbare Marketingstrategie Inzichten

Ontdek moed: Emotie brengt verandering, ratio houdt je vast!

Laatst hoorde ik de uitspraak “Ratio leidt tot rede, Emotie leidt tot actie” van Dai Carter. Dit was in een uitzending van Kamp van Koningsbrugge. Jaja, ik beken. Begin van de week proberen wij thuis een moment NPOstart te pakken…

Lees verder
Ratio Rede Emotie Actie - Jannis Lootens

Verandering; 4 krachtige fases. Van wanhoop naar nieuwe hoop!

Ontdek hoe onbewuste keuzes en cognitieve biases, zoals het anker-effect en framing, van invloed zijn op merkperceptie en loyaliteit. Door emotionele connecties, consistentie, en storytelling te benutten, kunnen merken diepere relaties opbouwen. Dit leidt tot automatische aantrekkingskracht en merkloyaliteit zonder…

Lees verder
Ontdek de vier fases van verandering, een reis door verlies én hoop! | Jannis Lootens

Een merk die raakt: magie met pure emotionele branding!

Ontdek hoe onbewuste keuzes en cognitieve biases, zoals het anker-effect en framing, van invloed zijn op merkperceptie en loyaliteit. Door emotionele connecties, consistentie, en storytelling te benutten, kunnen merken diepere relaties opbouwen. Dit leidt tot automatische aantrekkingskracht en merkloyaliteit zonder…

Lees verder
Waarom een merk voelt als een oude vriend? Emotionele branding uitgelegd. | Jannis Lootens

Fascinerende inzichten om gedachten te ontdekken.

Gedachten kunnen lezen…Hoe zou jij dat vinden? Er wordt vaak verhalend over verteld in films en boeken. Want oh, wat zijn we nieuwsgierig naar de gedachten van een ander! Wat als we ze zouden kunnen lezen? Fascinerend! Denk maar eens…

Lees verder
Leren gedachten lezen? - Jannis Lootens

Schokkend: Het recept dat je hoop verplettert

Over het bekende resultaat van verborgen verwachtingen en de kracht van woorden. We hebben er allemaal mee te maken; verwachtingen. Onze eigen grote en kleine verwachtingen, onze verlangens en ook de verwachtingen van de mensen om ons heen. Vaak voelen…

Lees verder
Ultiem recept voor teleurstelling - Jannis Lootens

Inzicht schetsen

Ontdek hier schetsen gericht op onderwerpen zoals marketing & communicatie, leiderschap, persoonlijke groei en zingeving. Intentie van Jannis Lootens is met deze schetsen heldere inzichten te bieden binnen de thema's om de vaak complexe ideeën te vereenvoudigen en te verhelderen.

Aan de vrucht herken je de boom - beide kanten - Jannis Lootens
4 onderdelen van empathie - Spreken is zilver, zwijgen is goud - Jannis Lootens
Groeien in nieuwe gewoonten - Jannis Lootens - Wat als de lock down gaat?
Minder fantaseren meer realiseren 5 stappen uitleg - Jannis Lootens
Span of Control - Waarom die ‘worst-case scenario’s’ in leiderschap? - Jannis Lootens
Onze veerkracht als schokdemper - model - Jannis Lootens
Burnout 3 luik - Jannis Lootens
7 Vaderlijke kernwaarden - Breaking Dad: Maatschappelijke ‘Ontvadering’… kunnen we zonder? - Jannis Lootens
Strijder Archetype Jannis Lootens
SWOT - Groei-killers; the battle is on! - uitgelegd - Jannis Lootens