Ontdek waardevolle inzichten over visie, marketingcommunicatie, creatie, leiderschap, persoonlijke groei en zingeving!
Kennisbank
In de kennisbank van Jannis Lootens vind je een schat aan informatie over visie, marketingcommunicatie en branding. Maar ook over leiderschap, zingeving en persoonlijke groei.
Of je nu op zoek bent naar diepgaande artikelen, praktische tips, of inspirerende casestudies, hier vind je alles wat je nodig hebt om jouw marketingstrategie te versterken en je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Ontdek de nieuwste trends, bewezen strategieën en waardevolle inzichten die je direct kunt toepassen.
95% van de bedrijven faalt door gebrekkige marketingstrategie?
Heb ik echt een marketingstrategie nodig? Kan ik niet gewoon zonder? Stel je voor: je hebt een geweldig missie, sterke producten en diensten, een gepassioneerd team én een droom om je bedrijf te laten groeien. Zonder dat je het beseft,…
Lees verderJouw visie krachtig tot leven? Van droom naar daad!
Dat bijna tastbare beginpunt zichtbaar in de verte? Hoe komt het dat sommige bedrijven niet alleen opvallen, maar je als klant ook echt raken? Meenemen in een groter verhaal. Wat zorgt ervoor dat bepaalde campagnes viral gaan en impact maken,…
Lees verderWaarom LEGO gebruiken meesterlijk is in creatie en bij visie?
Een handvol LEGO-steentjes. Een eenvoudige opdracht: bouw een eend. Op het eerste gezicht lijkt het misschien een onschuldige oefening, maar in werkelijkheid ligt er een diepere laag verscholen. Het gaat niet alleen om wat je bouwt, maar vooral om wat…
Lees verderOntdek 11 onweerstaanbare marketingstrategie inzichten voor jouw merk!
Een krachtige marketingstrategie is geen luxe, maar een noodzaak voor elke succesvolle onderneming en merkstrategie. Zonder duidelijke richting verspil je energie, mis je kansen en benut je je potentieel niet. Denk aan een schip: zonder kompas vaar je doelloos. Maar…
Lees verderOntdek moed: Emotie brengt verandering, ratio houdt je vast!
Laatst hoorde ik de uitspraak “Ratio leidt tot rede, Emotie leidt tot actie” van Dai Carter. Dit was in een uitzending van Kamp van Koningsbrugge. Jaja, ik beken. Begin van de week proberen wij thuis een moment NPOstart te pakken…
Lees verderVerandering door 4 krachtige fases. Van wanhoop naar hoop!
Ontdek hoe onbewuste keuzes en cognitieve biases, zoals het anker-effect en framing, van invloed zijn op merkperceptie en loyaliteit. Door emotionele connecties, consistentie, en storytelling te benutten, kunnen merken diepere relaties opbouwen. Dit leidt tot automatische aantrekkingskracht en merkloyaliteit zonder…
Lees verderInzicht schetsen
Ontdek hier schetsen gericht op onderwerpen zoals marketing & communicatie, leiderschap, persoonlijke groei en zingeving. Intentie van Jannis Lootens is met deze schetsen heldere inzichten te bieden binnen de thema's om de vaak complexe ideeën te vereenvoudigen en te verhelderen.