Referenties
Ervaringen van Klanten
Een overzicht aan verhalen van opdrachtgevers waarin zij hun ervaringen delen over de samenwerking met Jannis Lootens. Deze referenties bieden een uniek inkijkje in hoe Jannis met zijn expertise en betrokkenheid bedrijven helpt om hun visie en doelen te verwezenlijken.
Robin Goedhart
Jannis is een meester in het achterhalen van de kern en bestaansrecht van de organisatie en weet dat feilloos te vertalen naar de juiste insteek om de doelgroep hieraan te verbinden. Een aanrader!
Peter Hoeijenbos
Jannis is in staat om de kern van jouw motivatie te grijpen en te verwoorden naar een helder verhaal. Vanuit zijn hart voor missie en visie weet hij met unieke inzichten focus en richting aan te brengen. Door zijn ervaring weet Jannis waar het goud zit in jou, wat je als persoon of organisatie onderscheidt van anderen en waar de kansen liggen voor jouw bedrijf. Door juist hier op in te zoomen ontstaat een uniek persoonlijk- en merk verhaal.
Bas Emons
De samenwerking met Jannis bij GOD Radio was een inspirerende ervaring. Jannis heeft de online marketingstrategie ontwikkeld en uitgevoerd, wat leidde tot een aanzienlijke groei in ons luisteraars bereik en toename van donaties. Zijn creativiteit en professionaliteit hebben gezorgd voor een succesvol en impactvol project dat onze verwachtingen overtrof.
Kevin Schuit
Jannis heeft ons geholpen om onze visie en ideeën te visualiseren en hieraan woorden te geven. Jannis heeft een unieke gave en talenten om een merk tot leven te brengen en realistisch op strategisch niveau dit in logische stappen uit te voeren.
Clasina van den Heuvel
Ik kijk met plezier terug op onze samenwerking met Jannis. Het was inspirerend! We hadden relatief kort, maar intensief overleg over een best wel ingewikkeld onderwerp. Eén ochtend brainstormen leverde al een kernachtige samenvatting op waarin volop kansen en aanknopingspunten zitten voor concrete acties. Jannis snapt hoe je groot kunt dromen over de toekomst en tijdig weer klein moet gaan denken/werken.
Wilbur van der Bas
Voor onze PAG-partnerdag waren we op zoek naar een inspirerende invulling om meegenomen te worden in het belang van buyer persona’s binnen marketing en communicatie. Jannis heeft dit op een buitengewoon inspirerende en ontspannen manier ingevuld. Met een interactieve sessie – inclusief creatieve LEGO-werkvormen – wist hij ons niet alleen te boeien, maar ook echt aan het denken te zetten. Zijn verhaal over visie, marketing en communicatie sloot perfect aan bij waar wij als organisatie stappen willen zetten. Wat ons vooral raakte, was hoe hij de nadruk legde op het écht kennen van jezelf én je doelgroep. Dat was een eye-opener voor velen in de groep. De middag werd als zeer waardevol en praktisch ervaren. Jannis is een professional die weet waar hij het over heeft, die zijn boodschap met impact overbrengt en een groep meeneemt in een verhaal dat blijft hangen. Absoluut een aanrader voor iedereen die marketing en communicatie naar een hoger niveau wil tillen!
Chris Tims
Jannis is als doorgewinterde ‘marketingman’ een waardevolle partner voor Hour of Power. Met zijn ruime ervaring op het gebied van marketing & communicatie hebben we samen succesvolle campagnes mogen doen en is er stevig gebouwd aan de merkbeleving. Wat de samenwerking uniek maakt, is dat hij een creatief pur sang is, maar tegelijkertijd ook een strategisch denker: “Leuk een hip design, maar wat doet dit voor je merk en welk resultaat behaal je hiermee?”. Als consultant heeft hij zich onderdeel van ons team gemaakt en ieder vanuit zijn eigen expertise uitgedaagd om tot meetbaar betere resultaten te komen. De grootste meerwaarde voor Hour of Power was, dat hij marketingdoelstellingen wist te vertalen naar de hartenklop van onze organisatie: zoveel mogelijk mensen bereiken met de boodschap van Gods liefde.
Vernice Telesford-Marques
Ik heb een zeer prettige samenwerking gehad met Jannis. Onze wekelijkse sessies waren ontzettend waardevol en ik heb de groei kunnen zien in het functioneren van het marketingteam. Hij heeft ons goed op weg geholpen op verschillende gebieden, zoals workflow, efficiëntie, strategiebepaling, marketing-gericht denken en verdiepingsslagen maken, funnels bouwen en nieuwe (marketing)projecten opstarten. Hij bood niet alleen operationele ondersteuning, maar ook waardevol strategisch advies. Jannis' expertise heeft ons naar een hoger niveau getild en hij heeft ons vooruit geholpen met de juiste tools, tips en tricks.
Hans Polet
Al meer dan 20 jaar heb ik met Jannis mogen samenwerken. Ik heb hem leren kennen en waarderen als een bijzonder creatief mens met een groot empatisch vermogen. Zijn marketingstrategie en de kwalitatief hoge voorgestelde communicatiemiddelen hebben ons een belangrijke plek gegeven in zakelijk gemeenteland en is een voorbeeld van hoe een gemeente ook commercieel kan functioneren. De economische groei van Zeewolde is mede te danken aan de creatieve strategieën van Jannis. Hij heeft ons de zee aan mogelijkheden laten zien welke Zeewolde te bieden heeft.
Anthea van den Berg
Jannis Lootens is iemand die zich onderscheidt door zijn scherpe vragen, menselijk inzicht en strategische visie. Als vakgenoten werken we al geruime tijd samen, en na elke ontmoeting met Jannis kom ik altijd geïnspireerd terug. Hij daagt je uit om dieper na te denken en verder te kijken dan je aanvankelijk van plan was. Jannis heeft een duidelijke visie op de wereld en streeft altijd naar "world peace," maar hij doet dit met een goed onderbouwd plan en realistische doelen. Hij heeft oog voor de mens en de menselijke maat, wat hem niet alleen een uitstekende sparringpartner maakt, maar ook een fijn mens om mee samen te werken. Kortom, Jannis is een professional die strategisch inzicht combineert met een warm hart voor mensen, waardoor hij van grote waarde is in elke samenwerking.
- Behind the Scenes -