Referenties
Ervaringen van Klanten
Een overzicht aan verhalen van opdrachtgevers waarin zij hun ervaringen delen over de samenwerking met Jannis Lootens. Deze referenties bieden een uniek inkijkje in hoe Jannis met zijn expertise en betrokkenheid bedrijven helpt om hun visie en doelen te verwezenlijken.
Hans Polet
Al meer dan 20 jaar heb ik met Jannis mogen samenwerken. Ik heb hem leren kennen en waarderen als een bijzonder creatief mens met een groot empatisch vermogen. Zijn marketingstrategie en de kwalitatief hoge voorgestelde communicatiemiddelen hebben ons een belangrijke plek gegeven in zakelijk gemeenteland en is een voorbeeld van hoe een gemeente ook commercieel kan functioneren. De economische groei van Zeewolde is mede te danken aan de creatieve strategieën van Jannis. Hij heeft ons de zee aan mogelijkheden laten zien welke Zeewolde te bieden heeft.
Gerard & Lydia de Groot
We hebben Jannis leren kennen als een warm, betrokken en creatief persoon, die de juiste vragen weet te stellen en je zo uitdaagt om uit je comfortzone te stappen en nieuwe vergezichten te zien, om de organisatie of bediening waar je leiding aan geeft tot groei en bloei te brengen.
Kevin Schuit
Jannis heeft ons geholpen om onze visie en ideeën te visualiseren en hieraan woorden te geven. Jannis heeft een unieke gave en talenten om een merk tot leven te brengen en realistisch op strategisch niveau dit in logische stappen uit te voeren.
Jonathan Venema
De bouw van een 1 op 1 replica van de Ark van Noach was een creatieve en avontuurlijke onderneming. Na de realisatie van de Ark van Noach kwam ook de communicatie rond de Ark. En binnen dat proces is Jannis een meester gebleken in het samenbrengen van alle verschillende stappen en onderdelen en dit, samen met zijn team, te brengen naar één helder visueel en toegankelijk crossmediaal verhaal. Jannis is iemand die door zijn oog voor detail, grote passie, kennis en creativiteit onze missie heeft weten te vertalen naar een verhaal dat veel mensen heeft geraakt!
Erik Hietkamp
Jannis heeft ons enorm geholpen met het ontwikkelen van een plan om de zichtbaarheid van De Kleine Kerk in Voorhout te vergroten. Zijn creativiteit met zowel taal als beeld is inspirerend en biedt nieuwe perspectieven die ons als team echt vooruit hebben geholpen. Samenwerken met Jannis is een energieke ervaring; hij weet doelstellingen moeiteloos om te zetten in concrete, originele plannen die niet alleen uitvoerbaar zijn, maar ook meetbare resultaten opleveren.
Wilbur van der Bas
Voor onze PAG-partnerdag waren we op zoek naar een inspirerende invulling om meegenomen te worden in het belang van buyer persona’s binnen marketing en communicatie. Jannis heeft dit op een buitengewoon inspirerende en ontspannen manier ingevuld. Met een interactieve sessie – inclusief creatieve LEGO-werkvormen – wist hij ons niet alleen te boeien, maar ook echt aan het denken te zetten. Zijn verhaal over visie, marketing en communicatie sloot perfect aan bij waar wij als organisatie stappen willen zetten. Wat ons vooral raakte, was hoe hij de nadruk legde op het écht kennen van jezelf én je doelgroep. Dat was een eye-opener voor velen in de groep. De middag werd als zeer waardevol en praktisch ervaren. Jannis is een professional die weet waar hij het over heeft, die zijn boodschap met impact overbrengt en een groep meeneemt in een verhaal dat blijft hangen. Absoluut een aanrader voor iedereen die marketing en communicatie naar een hoger niveau wil tillen!
Chris Tims
Jannis is als doorgewinterde ‘marketingman’ een waardevolle partner voor Hour of Power. Met zijn ruime ervaring op het gebied van marketing & communicatie hebben we samen succesvolle campagnes mogen doen en is er stevig gebouwd aan de merkbeleving. Wat de samenwerking uniek maakt, is dat hij een creatief pur sang is, maar tegelijkertijd ook een strategisch denker: “Leuk een hip design, maar wat doet dit voor je merk en welk resultaat behaal je hiermee?”. Als consultant heeft hij zich onderdeel van ons team gemaakt en ieder vanuit zijn eigen expertise uitgedaagd om tot meetbaar betere resultaten te komen. De grootste meerwaarde voor Hour of Power was, dat hij marketingdoelstellingen wist te vertalen naar de hartenklop van onze organisatie: zoveel mogelijk mensen bereiken met de boodschap van Gods liefde.
Pieter van Dam
Jannis stelt de vraag van de klant centraal, gebruikt zijn kennis om de juiste branding- en marketingoplossing te vinden, werkt prettig samen en luistert goed. In mijn ogen een creatief meesterbrein dat met een scherpe visie en doelgerichtheid precies weet waar hij heen wil. Hij heeft een uitzonderlijk vermogen om te focussen op wat nodig is en begreep razendsnel de vereisten voor Marge Meesters. Jannis heeft geholpen om de echte ‘kern’ boven water te krijgen, waar ikzelf vastzat op het 'wat'. Het definiëren en visualiseren van de kern heeft mijn verhaal begrijpelijk, simpel en duidelijk gemaakt voor anderen. Daarnaast is Jannis een wandelende marketing-machine, met de kracht om dit altijd contextueel en relevant te doen.
Theo Kranendonk
Jannis Lootens heeft ons heel fijn geholpen bij het vertalen van onze strategie naar een krachtige en creatieve oplossing voor ImpactID. Dankzij Jannis’ innovatieve aanpak en zijn vermogen om complexe ideeën eenvoudig en helder te communiceren, konden we onze doelen sneller en efficiënter bereiken. Hij is niet alleen een expert in zijn vakgebied, maar ook een plezierige partner om mee samen te werken. Ik beveel Jannis van harte aan aan elke organisatie die zijn creatieve expertise wil inzetten bij het realiseren van hun (maatschappelijke) doelen.
Stefan Veraar
Creativiteit is de grootste kracht van Jannis daarnaast is kwaliteit zijn belofte. Als expert in creatieve marketing, online campagnes en branding, transformeert hij ideeën in impactvolle resultaten.
- Behind the Scenes -